THE COLOURS OF THE WORLD
За
проекта
Участниците
са от ученици от България, Естония, Полша, Турция.
Продължителност
на проекта – една година.
Чрез
дейностите на проект учениците ще научат за други страни, градове, училища. Ще
наблюдават света около себе си и ще се фокусират върху цветовете на дрехите,
храната и природата, сред която прекарват свободното си време. Цветовете на
забавлението ще разширят знанията на учениците за природата и начина на живот.
Всички партньори ще използват платформата като пространство за споделяне, обмен
и представяне на информация и резултатите от различни задачи. Ще се използва
възможно най-много английски, за да се повиши мотивацията на учениците за
изучаване на езици.
Цели
на проекта
-мотивиране на учениците да използват английски език от самото начало на
своето езиково обучение;
-даване на
възможност на учениците да използват изучавания език;
-изучаване
на различни страни и култури;
-повишаване на културната осведоменост на
учениците;
-популяризиране
на здравословния начин на живот;
-използване
на нови технологии за споделяне и представяне на информация;
-насърчаване на международното сътрудничество
и работа в екип.
Осъществени
дейности
· Запознаване на
партньорите чрез TwinSpace и представяне на училищата.
· Представяне на страната, града, училището.
· Проектът ще
включва 4 задачи:
- рисуване на цветовете от различни
сезони (снимки и презентации)
-цветове, които носим - модно ревю /дрехи,
подходящи за различно време (видео)
- Цветове в чинията - представяне на
здравословна кутия за обяд (снимки и тестове)
- Цветове на забавлението - прекарване
на свободното време на различни места (художествена галерия от места, които си
заслужава да се видят)
· Оценяване на
проекта.
Краен
продукт и разпространение
Постери,
изложби, общ филм с материали от дейностите
на партньорите в проекта.
Въздействие
върху участниците:
Създадохме
сплотен европейски екип от учители и ученици. Децата участваха в различни
класни и онлайн дейности, развиха следните ключови компетенции: комуникиране на
майчин език, основни познания по английски, идентифициране на различни
европейски езици, компютърни умения, културни познания, социални и граждански
компетенции.